טיפולי PRP – המדריך המלא

 טיפולי PRP – המדריך המלא

טיפולי PRP מציעים גישה לא ניתוחית לשיקום השיער תוך ניצול תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. בין אם אתם מתמודדים עם נשירת שיער קלה או מתקדמת יותר, ובין אם אתם לפני השתלה או אחריה, טיפולי PRP יכולים להיות בדיוק הפתרון שחיפשתם.

 

מה זה טיפולי PRP?

נשירת שיער, התקרחות ושיער דליל עלולים להפריע לגברים ולנשים כאחד, ולהשפיע על הביטחון העצמי והרווחה הכללית שלנו. טיפול פלזמה עשיר בטסיות דם (Platelet-Rich Plasma – PRP) הוא פתרון מבטיח הנותן מענה לאנשים הסובלים מבעיות שונות באזור השיער.
טיפולי PRP כוללים שימוש בדם של המטופל עצמו, העשיר בטסיות המכילות גורמי גדילה. גורמי גדילה אלו ממריצים את זקיקי השיער, מקדמים צמיחה ומסייעים לקבלת מראה שיער טבעי ומלא.

למי הטיפול מתאים?

טיפול PRP מתאים למגוון רחב של אנשים החווים שלבים שונים של נשירת שיער, מאלו עם דלילות קלה ועד לאלו עם נשירת שיער מתקדמת יותר. אם אין לכם בעיות מיוחדות בבדיקות הדם ואתם סובלים מנשירת שיער או התקרחות, סביר להניח שאתם מתאימים לטיפול. ההחלטה לגבי ייתכנות הטיפול מתבצעת ע"י רופא מומחה בקליניקה.

מי מוסמך לבצע טיפולי PRP?

טיפולי PRP צריכים להתבצע רק על ידי רופאים מוסמכים בעלי רישיון. הטיפולים כרוכים במספר פגישות על פני תקופה מוגדרת, לעתים קרובות בהפרש של כמה שבועות זה מזה. מרווחים אלו מאפשרים לגורמי הגדילה לעורר את זקיקי השיער ביעילות.

 

מהם שלבי טיפול PRP?

1) ייעוץ
בדיקה יסודית של מצב השיער והקרקפת כדי לקבוע מהי דרך הפעולה הטובה ביותר.

2) הוצאת דם
לקיחת דגימה קטנה מהדם שלכם.

3) הפקת נוזל הפלזמה
הדם מעובד במבחנה מיוחדת כדי לבודד את טסיות הדם העשירות בפלזמה.

4) הזרקה
הנוזל המופק מוזרק בזהירות באזורים ממוקדים של הקרקפת.

5) מפגשי מעקב והמשך טיפולים
בדרך כלל מומלצים מפגשים מרובים לתוצאות מיטביות.

 

האם הטיפול נעשה בהרדמה?

טיפול PRP אינו מלווה בכאבים משמעותיים או בלתי נסבלים ולכן נעשה בדרך כלל ללא הרדמה. חלק מהמטופלים עלולים לחוות אי נוחות קלה במהלך תהליך ההזרקה, אך לרוב הכאב בהחלט נסבל. במקרים בהם מטופלים מעוניינים לשפר את הנוחות שלהם ניתן להשתמש בחומרי הרדמה מקומיים.

טיפול PRP לפני השתלת שיער

ביצוע טיפול PRP לפני השתלת שיער יכול להניב יתרונות משמעותיים. הוא מכין את הקרקפת על ידי שיפור זרימת הדם, חיזוק זקיקי השיער ושיפור המצב הכללי של הקרקפת, מה שיכול להוביל לתוצאות טובות יותר מתהליך ההשתלה.

טיפול PRP אחרי השתלת שיער

טיפול PRP מספק חומרים מזינים חיוניים וגורמי גדילה התומכים בשתלים בשלב הראשוני שלהם, ולכן הוא מומלץ מאוד כטיפול משלים לכל מי שמבצע השתלת שיער. לאחר ביצוע השתלת שיער, טיפול PRP עשוי לסייע בתהליך הריפוי, למזער אובדן שיער שעלול להיגרם כתוצאה מהלם בקרקפת, ולקדם צמיחת שיער מהירה ובריאה יותר באזורים המושתלים.

כיצד ניתן לשפר את תוצאות הטיפול?

הרופא המטפל ואיכות הטיפול תורמים בצורה משמעותית להצלחתו. כאשר הטיפול מתבצע ע"י רופא מוסמך וכולל מבחנות סטריליות ושיטות עיבוד נכונות ומתקדמות, איכות הטיפול עולה וכך גם הסיכוי להצלחתו. הקליניקה בה מבצעים את הטיפול חייבת לעמוד בתקנים הרפואיים זאת על מנת למנוע סיכוי להתפתחות זיהום וכדי להבטיח תוצאות יעילות ובטוחות.


מתי אפשר לראות תוצאות?

התוצאות מטיפול PRP אינן מיידיות, מכיוון שלזקיקי השיער לוקח זמן להגיב ולצמוח מחדש. בדרך כלל, ניתן להבחין בשיפור משמעותי תוך מספר חודשים, עם שיפור מתמשך לאורך זמן.


טיפולי PRP עם WISH CLINICS

אם אתם מחפשים פתרון בטוח ויעיל לבעיית נשירת השיער, ואם אתם לפני או אחרי השתלת שיער, אנחנו מזמינים אתכם לבצע סדרת טיפולים במרפאה שלנו ב-WISH CLINICS. כל הטיפולים שלנו מתבצעים ע"י רופאים מומחים בלבד, ועם ליווי לאורך כל התהליך, כדי שתרגישו ביטחון בכל שלב בדרך.
הצוות הרפואי המנוסה שלנו מחויב לספק טיפול ברמה הגבוהה ביותר ויעזור לכם להשיג את יעדי שיקום השיער שלכם.

לאבחון חינם בקליק אם גם אתם רוצים לשנות את חייכם.

 

 

 

 

 

לקבלת מידע ואבחון רפואי חינם
אולי יעניין אותך